dimarts, 21 de febrer del 2017

PRÀCTIQUES KATI



Avui tenim com a protagonista a la Kati, una companya del CP dinamització d’activitats de lleure infantil i juvenil. Ens ensenyarà una activitat que ha dissenyat per realitzar amb els infants i ens donarà la seva opinió respecte les pràctiques. 
 


L’ACTIVITAT:
Passar el tresor

1) justificació
Com monitora vull realitzar aquesta activitat, per afavorir la cooperació de tot l'equip i el concepte sacrifici.

2) Participants
L'edat que tindran els participants de 2a i 2b és de 7-9 anys, en total hi haurà 21 infants entre nens i nenes, inclosa una monitora si fa falta.

3) Hora i Durada
Aquesta activitat o joc tindrà una durada de 35 minuts aproximadament.

4) Espai
Aquesta activitat es pot desenvolupar en l'aire lliure.

5) Objectius
- saber les normes que explicaré al principi.
-respectar els torns de paraula si hi ha algun dubte.
-participar activament en l'activitat.
- gaudir de l'activitat.

6) Descripció de l'activitat
- Que faré? Faré una activitat on els nens i nenes puguin cooperar amb els altres.
-Com ho faré? Es divideix al grup en dos equips. En aquest cas que hi ha 21 nens i nenes,es posarà una monitora perquè hi hagi dos equips format d’11 persones. Cada equip se situa en un extrem de la pista (en les dues porteries). Els dos equips lis donaré un objecte petit com per exemple un macarró. Donaré un macarró a cada nen i nena, aquests han d'amagar-lo molt bé, cada equip es haurà de posar en fila mirant-se uns els altres, quan compti fins a tres han d'anar corrent fins a l'altre equip i buscar al macarró d'un company, quan hagin trobat aquell macarró que estigui amagat, hi han de córrer fins a l'altra porteria, i posar-lo a terra, així successivament fins que tots els nens i nenes no tinguin més macarrons per trobar. Una vegada acabat el joc jo comptaré quin dels dos grups tenen més macarrons.

7) Material
- Macarrons antifaç o un tros de tela negra.
    


8) Avaluació
Objectiu
No
Justificació
1)respectar als companys.



2)Respectar els torns de paraules si hi ha dubtes.



3) Poder comunicar-nos bé sense que ens descobreixi l'altre equip?




Com que en el meu grup hi ha una nena amb astigmatisme, que la llum de sol, la monitora del grup li canvia els lents. Amb aquesta nena la monitora m’ha aconsellat que agafi a la nena uns 5 minuts abans que comenci la activitat per explicar-li de que anava el joc, i que es tenia que fer.
OPINIÓ SOBRE LES PRÀCTIQUES:

Fer les pràctiques en una escola que has tingut molt bons records de l’infància va ser una magnífica experiència. Durant aquest temps he après molt, i m'he adonat que treballar de monitora, estar envoltada d'infants i que ells et respectin i et donin una miqueta d'amor, és un agraïment. Cada dia m’anava formant en el que és ser monitora i anava aprenent les tasques havia de fer. El més important és que em permetien fer la mateixa tasca que les monitores i elles m’anaven dient com fer-la.